Ketvirtosios kartos C klasė turės pažangiausią saugumo įrangą bei bevielį internetą. Gamintojas tiki, kad visa tai sustiprins šio modelio paklausą bei leis kompanijai konkuruoti su naujausiu 3 serijos BMW.
Oficialus „Mercedes-Benz“ C klasės debiutas turėtų įvykti po daugiau nei metų, 2014-ųjų Ženevos automobilių parodoje. Teigiama, jog gamintojas daug dėmesio skyrė tam, kad naujoji C klasė padarytų kuo gilesnį įspūdį jauniems vairuotojams.
Patikimų šaltinių teigimu, naujasis automobilis beveik neturės jokių užuominų apie savo pirmtakus – viskas šioje mašinoje bus nauja. Tai turėtų atkreipti ne tik „Audi A4“ kūrėjų dėmesį, bet ir tų, kurie kūrė 3 serijos BMW.
„Mes siekiame atsisakyti minties, kad C klasė yra ta mašina, kurią perka jūsų seneliai“, – teigia neįvardijamas, aukštas pareigas užimantis kompanijos atstovas. „Tiek iš vizualinės, tiek iš techninės pusės, naujasis „Mercedes-Benz“ patiks jauniems vairuotojams.“
W205 kodiniu pavadinimu pramintas modelis, pasak gamintojo, turės keletą panašumų su mažesniu gamos atstovu CLA. Pastarasis automobilis turėtų debiutuoti šių metų vasarą.
Siekiant kuo labiau išskirti CLA nuo C klasės, ketvirtosios kartos C klasė bus kiek prabangesnė nei trečiosios kartos modeliai. Gamintojas planuoja išleisti 4 skirtingas šio automobilio kėbulo versijas. 2014-ųjų kovą bus pristatyti sedanai bei universalai, tuo tarpu kupė bei kabrioletai su minkštu stogu debiutuos 2015-aisiais. Visų tipų C klasės bus gaminamos ir su 4,0 litrų V8 varikliais, turinčiais po du turbokompresorius.
Ketvirtosios kartos C klasė už 4700 mm ilgio pirmtaką bus 100 mm ilgesnė. Taip „Mercedes-Benz“ ilgiu aplenkia 3 serijos BMW (75 mm ilgesnis) bei susilygina su „Audi A4“. Atstumas tarp ašių bus padidintas 80 mm (iki 2820 mm), tuo tarpu plotis padidės iki 1810 mm.
Patikimi šaltiniai teigia, kad naujojo automobilio salonas taps visokeriopai erdvesnis, o negana to, bagažinės talpa padidinta iki 485 litrų – daugiau nei A4 ar 3 serijos.
Naujoji C klasė taip pat naudos ir visiškai naują modulinę platformą, pagamintą presuojant karštą plieną. Šis modelis turės kai kuriuos privalumus, kuriuos vėliau paveldės E bei S klasės.
Pranešama, jog baziniai C160 modeliai svers mažiau nei 1380 kg, tuo tarpu kėbulo standumas bus bene geriausias savo kategorijoje.
Žinoma ir tai, kad C klasėje bus varikliai bus montuojami kiek žemiau nei iki šiol – tai automobiliui suteiks žemesnį svorio centrą bei, savaime suprantama, geresnes valdymo savybes.
Plačioje motorų gamoje bus aibė skirtingų variklių, o tarp jų ir 2,0 litrų „Turbo“ agregatai su 184 AG, ir 330 AG turintys 3,0 litrų „Twin-Turbo“ varikliai. Dyzelinių jėgainių gamą sudarys patobulinti dabartiniai agregatai, kurių galios svyruos nuo 120 iki 220 AG.
Visi automobiliai turės automatines „start-stop“ sistemas bei kinetinės energijos regeneracijos sistemą stabdant. Patikimi šaltiniai praneša, kad 2015-aisiais „Mercedes-Benz“ pristatys ir hibridinę C klasės versiją, kuri vien naudodama elektros energiją galės nuvažiuoti apie 30 km.
Baziniai modeliai turės prie kelio dangos prisitaikančius pakabos elementus, o už papildomą kainą bus galima įsigyti ir kartu su elektromechaniniu vairo stiprintuvu montuojamą automatinio automobilio statymo funkciją.