Naujasis „Porsche 918 Spyder“ demonstruoja, ką vieni geriausių pasaulio inžinierių išmoko per pastaruosius metus. Visų pirma tai yra tikras hibridas. Automobilyje sumontuotas 500 AG V8 variklis ir net trys elektros varikliai. Du iš jų prijungti tiesiai prie priekinių ratų, o trečiasis dirba su vidaus degimo varikliu ir varo užpakalinius ratus. Visi varikliai kartu išvysto net 718 AG!
Hibridiniame superautomobilyje naudojama „Porsche“ sukurta PDK septynių laipsnių, dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė. Įrodymas, kad hibridai gali būti greiti – 3,2 sek. iki 100 km/val. ir 320 km/val. maksimalus greitis.
O dabar neįtikėtinų skaičių metas. Vidutinės degalų sąnaudos? 3 l šimtui kilometrų. CO2 emisijos? 70 g/km. Tai mažiau nei populiariausiame hibride pasaulyje – „Toyota Prius“! „Porsche“ tai pavyko pasiekti naudojant pačias moderniausias technologijas, tokias kaip stabdžių kinetinės energijos regeneravimo sistema (KERS) ar anglies pluošto rėmas, leidžiantis sumažinti automobilio masę iki 1 490 kg.
Superautomobilio akumuliatorius galima įkrauti prijungus prie elektros tinklo. Visiškai įkrautais akumuliatoriais galima nuvažiuoti 26 kilometrus nenaudojant benzininio variklio.
„Porsche 918 Spyder“ žiūrovams bus pristatytas tarp begalės kitų superautomobilių renginyje „Pebble Beach Concours“. Čia klientai galės palikti piniginį užstatą ir rezervuotis ribotos serijos automobilį. Tiksli automobilio kaina kol kas neskelbiama, o „Porsche“ jau sulaukė tūkstančio klientų užsakymų.