Nieko sau mašinos, kurios ilgis nesiekia net 4 metrų, galingumo parametrai? „Audi A1 S-line“ su šiuo varikliu tapo greitesnis net už „MINI Cooper S“, kuris dabar deklaruojamas kaip pagrindinis šio modelio konkurentas.
Gan įdomus šio TFSI variklio inžinierių sprendimas – prie to paties variklio prijungti ir turbokompresorių, ir turbiną. Pirmasis orą paduoda nuo 1500 iki 2400 aps./min., o KKK pagaminta turbina „užpučia“ nuo 3500 aps./min. Tokio sprendimo privalumai – grėsminga galia visame variklio sūkių diapazone bei didelis ekologiškumas.
Greitasis „Audi“ mažylis jau standartinėje komplektacijoje turi 7 pavarų „S tronic“ dviejų sankabų automatinę dėžę, elektroninę stabilumo sistemą bei elektroniškai blokuojamą diferencialą. Taip pat, jame bus galima pajusti kietesnę nei paprastame A1 važiuoklę ar pamatyti išorinę „S-line“ apdailą, 17 colių lengvojo lydinio ratlankius bei pusiau odines sėdynes.
MINI, konkurentai nesnaudžia. Pats laikas ir jums pateikti atnaujinimų?