Automobilis sukurtas remiantis dar 2007 m. pristatyta „Metroproject Quattro“ koncepcija – išlaikyti pagrindiniai išvaizdos bruožai ir bendra mašinos kėbulo forma. Gamintojo teigimu, tai pats sportiškiausias ir prabangiausias šios klasės modelis.
„Audi A1“ išsiskiria ne tik stilinga išorės išvaizda, papildyta šios markės išskirtiniu bruožu tapusiais sparnų formos LED dienos žibintais, bet ir salonu. Šio dizainas primena lėktuvo sparnus, o oro įpūtimo angos – turbinas.
„Audi A1“ bus gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir „Volkswagen Polo“, „Seat Ibiza“ bei „Škoda Fabia“. Kompanija pabrėžia, kad naujojo mažylio pakaba sureguliuota taip, kad dinamiškumu skirtųsi nuo giminingų modelių.
3 950 mm ilgio, 1 740 mm pločio ir 1 420 mm aukščio „Audi A1“ yra visais matmenimis didesnis už pagrindinį savo konkurentą „Mini“. Vis dėlto, pastebima, kad ratų bazė naujajame modelyje yra tik 3 mm ilgesnė – taigi, čia taip pat turėtų būti gana ankšta. Erdvesnė čia ir bagažinė – 267 l vietoje 160 l.
„Audi A1“ sveria tik 1 045 kg – gamintojo teigimu, tai pats mažiausias rezultatas klasėje. Palyginimui, „Mini“ yra beveik šimtu kilogramų sunkesnis – „Cooper“ svoris siekia 1 135 kg.
Naujojo modelio pirkėjai galės rinktis iš dviejų benzininių ir dviejų dyzelinių variklių. Flagmanu šioje srityje vadinamas 1,4 l TFSI 120 AG motoras – jo pagalba 100 km/val. greitis pasiekiamas per 9,2 sek., o iš viso galima įsibėgėti iki 200 km/val. Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,4 l/100 km.
Vietoje įprastos 6 pavarų mechaninės greičių dėžės naudojimo, sujungus 1,4 l TFSI 120 AG variklį su 7 laipsnių pavarų dėžė, 100 km/val. greitis pasiekiamas 0,1 sek. greičiau, o benzino sąnaudos sumažėja iki 5,1 l/100 km.
Bazinis benzininis agregatas – 85 AG 1,2 l TFSI (5,1 l/100 km). Dyzelinių variklių mėgėjai galės rinktis iš dviejų 1,6 TDI motoro versijų – 89 AG (3,8 l/100 km) ir 104 AG (3,9 l/100 km).
Visuose „Audi A1“ bus diegiama automatinio variklio išjungimo ir įjungimo sistema „Stop-start“ bei energijos regeneracijos sistema, kurios pagalba bus išsaugoma stabdant išsiskirianti energija.
Iš pradžių rinkoje pasirodys tik naujojo modelio trejų durų versija. Vėliau bus pristatytas penkerių durų hečbekas ir kabrioletas.
Ateityje, apie 2012 m., turėtų pasirodyti ir „Audi S1“. Jame, tikimasi, bus montuojamas 1,4 l 180 AG variklis su turbokompresoriumi.
2010 02 10
„Audi A1“ – sportiškiausias ir prabangiausias klasėje
Mėnesių mėnesius viliojusi užuominomis, vokiečių „Audi“ pagaliau pristatė savo naujausią šeimos narį – mažylį A1, rinkoje stosiantį į kovą su „Mini Cooper“ modeliu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą