Naujasis automobilis sukurtas panaudojant „A4 Avant” platformą, tačiau bus aukštesnis ir pasiruošęs įveikti prastesnius kelius. Padidinto pravažumo universalas bus 20 mm platesnis už standartinį A4. Taip pat gamintojai sukūrė kiek platesnes ratų arkas bei standartiškai montuojamą krovinių rėmą ant stogo.
„Audi A4 Allroad Quattro” turės tris variklius – vieną benzininį bei du dyzelinius. Pirmasis bus 2 l darbinio tūrio, TFSI tipo, turintis turbiną ir išvystantis 208 AJ galią. 100 km/h pasiekiamas per 6,9 s. Tuo tarpu silpnesnis, 2 l TDI dyzelinis motoras turės 170 AJ, o iki 100 km/h įsibėgės per 8,9 s. Galios mėgėjai galės pasirinkti 3 l V6 dyzelinį variklį, kuris užtikrins važiavimo malonumą – 237 AJ ir vos 6,4 s iki 100 km/h. Benzininis agregatas gaus 6 greičių mechaninę, o dyzeliniai – 7 greičių, dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę su perjungimo svirtelėmis prie vairo.
Už papildomą mokestį būsimi pirkėjai galės užsisakyti ksenoninius žibintus, panoraminį stoglangį, trijų zonų klimato kontrolę, greičio palaikymo sistemą, kietąjį diską bei 14 garsiakalbių turinčią „Bang & Olufsen” erdvinio garso sistemą.
Planuojama, jog naujasis „Audi A4 Allroad Quattro” Jungtinės Karalystės automobilių prekybos salonuose pasirodys šių metų vasarą, o jo bazinė kaina sieks 29 500 svarų sterlingų (112 985 litus).
2009 02 15
„Audi A4 Allroad Quattro” turėtų sulaukti simpatijų
Naujausias vokiečių gamintojų kūrinys – padidinto pravažumo „Audi A4 Allroad Quattro”. Tai antrasis „Allroad” šeimos narys, turintis didesnį brolį, A6 modelį, pristatytą 1999 m.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą