Pažvelgę į nuotraukas suprantame, kad gamintojai ne itin prakaitavo keisdami išorę. Matomai pakeistas priekinis buferis, chromuotas rėmelis puošia rūko žibintus, o priekinėse lempose – 24 diodai.
Atnaujinta TT turės tris variklius: benzininiai 1,8 l TFSI su 160 AG (250 Nm), 2 l TFSI su 211 AG (350 Nm) ir dyzelinis 2 l TDI, išvystantis 170 AG (350 Nm). 100 km/val. greitį 2 l variklį su automatine pavarų dėže ir visų ratų varoma pavara turintis automobilis pasieks per 5,6 sek. Tokio paties variklio, bet su mechanine pavarų dėže ir priekiniais varomais ratais – per 6,4 sek. Rezultatai džiugina, nes senesnis modelis su V6 3,2 l („S-tronic“) varikliu 100 km/val. greitį pasiekdavo per 5,7 sek.
Modelis su 1,8 l TFSI varikliu bus varomas tik priekiniais ratais, turės 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Automobiliai su dviejų litrų varikliais bus varomi priekiu, o už papildomą kainą galima įsigyti visais ratais varomą TT bei pasirinkti pageidaujamą mechaninę ar automatinę („S-tronic“) pavarų dėžę. Turbodyzeliniai varikliai bus komplektuojami tik su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. Beje, gamintojai pakabą paliko nepaliestą. Kainuos, palyginti su senesniais modeliais, nesikandžios: 200 eurų didesnės.
Vokiečių taip pat nepamiršo atnaujinti TTS ir TT RS, tačiau tik paviršutiniškai.