2012 12 28

„Audi“ automobiliai ateityje vienas nuo kito skirsis labiau

2012-ieji metai „Audi“ koncernui buvo pelningi: per pirmuosius 11 mėnesių vokiečiai pardavė daugiau automobilių nei per visus 2011-uosius, tačiau net ir toks rezultatas nereiškia, kad gamintojo taktika – ideali.
„Audi“ automobiliai
„Audi“ automobiliai / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Audi

Sutikite su faktu, kad didžioji dauguma šios markės modelių (ypač – kalbant apie jų priekius) yra pernelyg panašūs. Žinoma, tai gali nuskambėti, kaip kabinėjimasis prie smulkmenų, tačiau iš tikrųjų šį faktą pripažįsta ir vienas kompanijos vadovų, žmogus, atsakingas už „Audi“ automobilių kūrimo bei tobulinimo darbus, Wolfgangas Durheimeris.

Buvęs „Bentley“ vadovas teigia, jog nors ir dauguma „Audi“ automobilių yra labai žavūs, jie tarpusavyje – pernelyg panašūs. „Iš kai kurių rinkų sulaukiame daug nusiskundimų dėl „Audi“ markės modelių panašumų gamoje“, – akcentuoja jis.

„Ateityje mūsų dizaineriai turės pasistengti kiek labiau išskirti skirtingų „Audi“ modelių veidus“ , – aiškina Durheimeris. „Mūsų tikslas – ne atsisakyti panašumų, o įpūsti dizaineriams šiek tiek daugiau laisvės – kiekvienas modelis taptų išraiškingesniu. „Audi“ markės automobiliai bus nesunkiai atpažįstami – drastiškų pokyčių neplanuojame.“

Neabejojama, jog 54-erių metų specialisto planai bus įgyvendinti. Wolfgangas Durheimeris, anksčiau dirbęs „Porsche“ kompanijai suprojektavo populiarųjį „Cayenne“, todėl pakoreguoti kai kurių modelių „veidus“ jam bus vieni juokai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų