Siekiama įrodyti, kad klientams pateikiamos sąskaitos nėra iš piršto laužtos. Serviso darbuotojai bus aprūpinami mažomis rankinėmis kameromis, kuriomis bus filmuojami automobilio pažeidimai. Tikimasi, kad taip bus išvengiama ginčytinų situacijų, kuomet klientai nori žinoti, kas jų automobiliuose buvo tvarkoma. Visa filmuota medžiaga bus sumontuojama į nedidelį vaizdo siužetą, kuriama automobilio savininkas galės susipažinti su automobilio gedimais.
Norint peržiūrėti vaizdo klipą nereikės keliauti į „Audi“ servisą. Pakaks kompiuterio ir interneto. Klientams į jų elektroninį paštą bus atsiunčiama nuoroda, kurią atsidarius bus galima peržiūrėti jūsų automobilio filmuotą medžiagą. Vaizdo klipai bus klasifikuojami į „būtinus“, „patariamuosius“ ir „informacinius“. Susipažinus su automobilio gedimais, bus galima sužinoti ir remonto kainą, nes ji bus nurodoma iškart. Taip pat bus pateikiama informacija, kas automobilį tvarkė. „Audi“ sako, kad ši sistema bus taikoma bet kuriam šios markės automobiliui, nesvarbu, kokio jis amžiaus.