Šis motoras įrodo, jog „Audi" neveltui dalyvauja legendinėse Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynėse. V12 6,0 l variklis išvysto 500 AG, o jo sukimo momentas siekia fantastiškus 1 000 Nm. Toks agregatas masyvųjį Q7 visureigį paverčia sportiniu automobiliu.
„Audi Q7 6.0 V12 TDI" iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,5 sek. Automobilio maksimalus greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val. Akivaizdu, jog visureigis galėtų važiuoti daug greičiau.
Palyginti su panašios galios benzininiais modeliais, šis 6,0 l turbodyzelis tikrai nėra rajus degalams - važiuojant kombinuotu ciklu, 100 km reikia 11,9 l dyzelio.
Galia visiems varomiesiems ratams bus perduodama santykiu 40:60, o pavaras perjunginės „Triptronic" greičių dėžė, kuri, kaip ir įprasta, galės dirbti visiškai automatiniu rėžimu, o norėdamas vairuotojas galės ir pats perjunginėti pavaras už vairo išdėstytomis svirtelėmis.
Greičiausiai brangiausiu pasaulyje visureigiu tapsiančiam modeliui (tiksli automobilio kaina dar nėra žinoma) pritaikyti specialūs 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai bei gausybė aukščiausios klasės salono įrangos: stiklinis stogas, geriausia oda, BOSE garso sistema ir daug kitų priedų.
2008 03 02
„Audi“ bomba – Q7 su V12 TDI turbodyzeliu
Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje bus pristatytas „Audi Q7" su 12 cilindrų turbodyzeliniu varikliu. Kitaip nei Detroito (JAV) parodoje demonstruotas R8 su tuo pačiu varikliu, visureigis jau šiemet pasirodys prekyboje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą