Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 05 23

„Audi“ elektrinio dviračio maksimalus greitis – 80 km/h

Automobilių koncernas „Audi“ sukūrė elektrinio dviračio „Wörthersee“, kuriuo galima įsibėgėti iki 80 km/h, koncepciją. Dviračiu, kaip galėsite įsitikinti vaizdo siužete, galima važinėti ne tik greitai, bet ir efektingai, be didesnio vargo atliekant įvairius triukus.
„Audi“ dviratis
„Audi“ dviratis / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Audi Dviratis

Dviračių pasaulyje „Formulės-1“ bolidui prilyginamas modelis bus aprūpintas visais įmanomais technologiniais patogumais, kokių tik kada nors gali prisireikti. Pats naudingiausias iš jų, ko gero, yra elektrinis variklis, dviratininkui palengvinsiantis gyvenimą tuomet, kai kojų raumenis sukaustys švininis nuovargis. Elektrinis galios agregatas leidžia pasiekti 80 km/h greitį.

Dviratininkas gali pasirinkti vieną iš penkių mynimo režimų, tarp kurių – ir vien raumenų jėgos („Pure“) arba vien elektrinio variklio („eGrip“) režimas. Tarpiniai variantai („Pedelec“ režimai) – pedalų mynimo energiją papildo elektrinis motoras. Važiuojant tarpiniais režimais baterijų užteks 50-70 km atstumui. Važiuojant vien elektriniu varikliu maksimalus greitis – 50 km/h.

Paskirstyti energiją minantysis gali lietimui jautriame ekrane įvesdamas tam tikrus nurodymus dviračio kompiuteriui. Prie jo prisijungti galima ir išmaniuoju telefonu. Ekrane galima sekti ir savo prieigas socialiniuose tinkluose, elektroninį paštą ir t.t.

Elektroninės sistemos suteikia ne tik komunikacinių patogumų, bet ir padeda dviratininkui atlikti tam tikrus triukus, pavyzdžiui, pavažiuoti, balansuoti ant galinio rato. „Balanced Wheelie“ režimas nepatyrusiems mynimo važiuojant ant vieno rato mėgėjams rekomenduos geriausią priekinio rato pakėlimo kampą ir reguliuos jį, kompensuodama elektrinio motoro intervencijomis bei dviračio judėjimu į priekį ar atgal, o patyrusiems „vienratininkams“ – „Power Wheelie“ režimas. Treniruotėms – begalė mynimo režimų ir kitų funkcijų, kurias galima pasirinkti per lietimui jautrų ekraną.

Dar viena įdomybė – reguliuoti elektrinio dviračio greitį galima paskirstant kūno svorį. Labiau palinkus į priekį, elektrinis variklis ratus suks didesniu greičiu, atsilošus – mažesniu. Dviračio sėdynė reguliuojama mygtuko paspaudimu. Vaizdinga dizaino ypatybė – dviračio rėmą puošia LED šviesos juostelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos