Jei pirmasis koncepcijos variantas išties priminė R8 modelį, tai naujausias kūrinys yra 27 cm trumpesnis, 12 cm siauresnis ir 1 cm žemesnis. Sumažėjęs kėbulas lėmė ir svorio pokyčius – 250 kg mažiau nei Frankfurto parodos stende.
Dviejų elektros variklių pagalba varomi visi keturi „e-tron“ Detroito versijos ratai. Bendra galia siekia 204 AG, o sukimo momentas pasiekia 2 650 Nm rezultatą. 100 km/h išvystomas per 5,9 s, o maksimalus greitis apribotas iki 200 km/h.
Ličio jonų elementus, naudojant įprastą elektros lizdą, galima įkrauti per 11 valandų. Pasirinkus 400 V šaltinį, prireiks vos 2 valandų. Siekiant didesnio efektyvumo, dalis energijos regeneruojama automobilio stabdymo metu.
Dizainerių komanda išsaugojo pirmojoje koncepcijoje panaudotas masyvias priekines groteles ir dvi dideles oro paėmimo angas. Apšvietimui panaudota LED technologija, tuo tarpu žibintai yra prisitaikantys prie aplinkos sąlygų. Unikalūs, 35 stipinų, 19 colių ratlankiai sumontuoti ant 235/35 tipo padangų priekyje ir 255/35 gale.
Primename, jog tik elektra varomas sportinis kupė „Audi e-tron“ bus paverstas serijiniu modeliu ir pardavimo salonuose pasirodys 2012 m. Kaip nutiks su Detroito versija, kol kas neaišku.
Galbūt sumažinta koncepcija yra žingsnis link jaunojo R8 brolio, R4 modelio? Kol kas tai tik prielaidos ir galbūt vokiečių gamintojo gerbėjų svajonės.
2010 01 12
„Audi e-tron“ koncepcija – antrasis bandymas
„Audi“ nerimsta ir toliau tobulina savo koncepcijas. Šį kartą – „e-tron“ galiūną. Pirmoji jo versija pasirodė praėjusių metų Frankfurto (Vokietija) tarptautinėje automobilių parodoje, antroji – neseniai prasidėjusiame analogiškame Detroito (JAV) renginyje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą