Net 9 DTM sezonai baigėsi „Audi“ triumfu. Pirmieji finišo liniją kirto „Audi V8 quattro“, „Audi TT“ ir „Audi A4“ automobiliai, kuriuos vairavo čempionai H. Stuckas, F. Biela, L. Aiello, M. Ekströmas, T. Scheideris ir M. Tomczykas. Būtent jiems ir priklauso šlovingiausi „Audi“ sporto istorijos puslapiai.
„Audi“ komanda DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) serijos lenktynių serijoje debiutavo 1990 metais Zolderyje vykusiose lenktynėse. Tuomet prie starto linijos „Audi V8 quattro“ išvairavo Hansas-Joachimas Stuckas. Po penkių savaičių – pirmasis „Audi“ laimėjimas šioje lenktynių serijoje. Tas pats lenktynininkas su šiuo automobiliu finišavo pirmas Berlyno „Avus“ žiede. Stiprius varžovus „Audi“ nugalėjo ne tik dėl puikios visų varančiųjų ratų pavaros, bet ir dėka galingo V8 variklio, teikusio neginčijamą pranašumą prieš tuo metu lenktynėse vyravusius keturių cilindrų jėgos agregatus.
Pirmasis „Audi“ DTM lenktynėse – „V8 quattro“.
1991 m. šios serijos lenktynėse dalyvavo jau dvi „Audi“ komandos, turėjusios po du lenktynininkus. Bendrosios įskaitos nugalėtoju tapo Frankas Biela. Tais metais net dviejuose etapuose Audi sportininkai buvo užėmę visas keturias pirmąsias vietas.
1992 metais „Audi“ inžinieriai „V8 quattro“ modelyje įdiegė patobulintos konstrukcijos alkūninį veleną, iškart gavusį homologaciją. Tačiau po kelių mėnesių homologacija buvo panaikinta. Tai paskatino „Audi“ palikti šias lenktynes.
O pasibaigus 1996 m. sezonui buvo panaikintos ir pats DTM čempionatas.
DTM serijos lenktynės buvo atgaivintos pe ketverių metų, 2000 – aisiais. Tais metais šiek tiek pasikeitė ir čempionato pavadinimas. „Abt“ komanda prie starto linijos išrikiavo net keturis TT modelio „Audi“ automobilius. Ši komanda laimėjo 2002 metų čempionatą. Bendrosios įskaitos nugalėtoju tapo „Abt“ komandos pilotas Laurentas Aiello. Tačiau vėlesniais metais komandai „Abt“ pakartoti sėkmės nepavyko, o 2004 m. į čempionatą sugrįžo „Audi“ bendrovės komanda.
Tą sezoną Hokenheimo žiede prie starto linijos stovėjo naujas „Audi A4 DTM“ modelis. Metai „Audi“ komandai buvo ypač sėkmingi– čempionatą laimėjo švedų lenktynininkas Mattiasas Ekströmas. Savo ir „Audi“ triumfą jis pakartojo 2007 m. 2008 ir 2009 m. DTM trofėjų laimėjo Audi lenktynininkas Timas Scheideris, o 2011 m. „Audi“ komandai DTM prizą iškovojo Martinas Tomczykas.
Būtent jie ir jų vairuoti automobiliai ir yra pagrindiniai naujosios ekspozicijos, kuri lankytojus kvies nuo rugpjūčio 15-osios iki spalio 31 d. herojai.
Neužmiršti ir jaunieji parodos lankytojai. Jauniausieji „Audi“ komandos gerbėjai savo jėgas išbandys daugybėje įvairių viktorinų ir varžybų DTM lenktynių tematika. Jiems teks atsakyti į suktus viktorinos klausimus, surasti ant DTM lenktyninio automobilio paslėptą lipduką su legendiniu „Michelin“ žmogeliuku, iš Lego kaladėlių pastatyti „Audi R8“ bolidą ir laimėti juo lenktynes žaislinėje modelių trasoje.
Programos „vinis“ – jaunųjų automechanikų varžybos. Pasiskirstę grupelėmis po tris, jie trumpam taps tikrais automechanikais ir improvizuotoje techninio aptarnavimo zonoje varžysis, kas greičiau aptarnaus į garažus įvažiavusį lenktyninį automobilį, pakeis padangas ir pripildys degalų.
Visa ši programa skirta 6 – 12 metų vaikams.