Ši A1 modifikacija su elektriniu ir mažu benzininiu varikliais kuriama „Audi“ bendradarbiaujant su Miuncheno technikos universitetu. O Miunchenas yra puikus miestas išbandyti šiam prototipui – jame jau yra apie 200 elektrinių krovimo stotelių.
Gamintojo nuotr./„Audi A1 e-tron“ hibridinis automobilis |
Kaip jau minėjome, automobilyje sumontuoti du varikliai. 102 AG elektrinis ir Wankelio konstrukcijos ypač mažas benzininis. Šis variklis atsakingas tik už elektros energijos gamybą ištuštėjus baterijoms.
Visiškai įkrautais akumuliatoriais „A1 e-tron“ gali nuvažiuoti 50 km. Važiuojant ilgesnę distanciją elektrą gamina benzininis variklis. Pilnu degalų baku ir įkrautais akumuliatoriais jis gali nuvažiuoti 250 km.
Pagal šiuo metu galiojančias ekonomijos skaičiavimo taisykles vidutinės šio hibrido degalų sąnaudos nesiekia 2 l/100 km.