Tikėtina, jog šis modelis bus galingesnis net ir už TT RS modelį, turintį 2,5 litro penkių cilindrų variklį su 335 AG. Patikimų šaltinių teigimu, „Audi“ siekia „tilpti“ į 1000 kg svorio ribą. Karščiausia TT versija vietoje galinių sėdynių gaus saugos lankus, kartu suteikiančius automobiliui geresnes kėbulo standumo savybes.
„Audi“ kompanijos vadovas Wolfgangas Durheimeris praneša, jog TT modelis turi įdomią ateitį. Tikėtina, kad GT3 versijoje bus naudojamos itin tvirtos bei lengvos anglies pluošto kėbulo detalės, tačiau gamintojas neatsisakys ir iš aliuminio pagamintų struktūrinių elementų.
Kompanija detales iš anglies pluošto gamintų pagal naują technologiją – vienos kėbulo detalės gamyba užtruktų vos keletą minučių. Tai leistų sutaupyti brangaus laiko bei padidinti gamybos tempą.
Jeigu visi šie gandai pasitvirtins, „Audi TT GT3“ versijas ant serijinės gamybos konvejerių geriausiu atveju pamatysime maždaug po trijų metų.