Bendras variklio darbinis tūris siekia tik 1798 cm3, tačiau to pilnai užteko, norint pasiekti deklaruojamus rezultatus: 170 AG bei 319 Nm. Gamintojas teigia, jog šis motoras, patalpintas po „Audi A5“ kapotu, automobiliui iki 100 km/h leis įsibėgėti per 7,9 sekundės bei pasiekti maksimalų 230 km/h greitį.
Negana to, A5 kupė, varoma šio variklio, šimtui kilometrų kelio pareikalaus tik 6,8 litro degalų. Tai – net 21 procentu mažesnės degalų sąnaudos, lyginant šį motorą su savo pirmtaku. „Audi“ akcentuoja ir tai, jog naujasis jų variklis atitiks „Euro 6“ „švarumo“ reikalavimus.
Informacijos apie tai, kada šis agregatas pradės kvėpuoti mūsų planetos oru, nėra, tačiau tikimasi, jog gamintojas juos montuos ir į naujuosius A3, ir į A4 modelius.