Nors ir atnaujintas A8 kėbulo dizaino prasme liks beveik nepakitęs automobilis, gamintojas tikisi, kad būtent šios, pagal naują technologiją sukurtos šviesos kaip reikiant atšviežins mašiną.
Priekiniuose žibintuose bus naudojama po 25 atskiras diodines (LED) lemputes, kurios sąveikaus tarpusavyje, suteikdamos puikias apšvietimo galimybes. Kiekviena LED lemputė bus valdoma individualiai, priklausomai nuo oro sąlygų.
„Audi“ nuotr./„Audi Matrix LED“ žibintai |
„Audi“ akcentuoja, kad tai leis atsisakyti ir besisukiojančių (aktyviųjų) lęšių, kurių gamybos kaštai yra, palyginti su naująja „Matrix LED“ technologija, dideli.
Šviesų valdymo svirtelę nustačius ties automatine pozicija, ilgosios šviesos savaime įsijungs miestuose važiuojant didesniu nei 30 km/h, o užmiestyje – didesniu nei 60 km/h greičiu.
„Audi“ nuotr./„Audi Matrix LED“ žibintai |
Vokiečių teigimu, protingi kompiuteriai, pastebėję priešinga kryptimi atvažiuojančią transporto priemonę priekinius tolimųjų šviesų žibintus kontroliuos taip, kad šie neakintų kitų eismo dalyvių. Kitaip sakant, lempos švies pilnu pajėgumu, tačiau netrukdys kitiems vairuotojams.
„Mūsų technologija bus daug pažangesnė nei konkurentų siūlomi sprendimai“, – teigia „Audi“ atstovai. Negana to, priekiniai atnaujintų „Audi A8“ žibintai turės ir įspėjimo funkciją. Priartėjus prie tamsoje einančių pėsčiųjų pavojingu atstumu, priekiniai žibintai atliks ir blykstės arba kitaip vadinamo stroboskopo funkciją, apie galimą pavojų įspėjančią ir vairuotoją, ir pėsčiąjį.