Bazinis 3,0 l V6 TFSI variklis, keičiantis 3,6 l V6 ir 4,2 l V8 agregatus, išvysto 268 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Jo pakanka, kad „Audi Q7“ 100 km/val. greitį pasiektų per 7,9 sek. ir įsibėgėtų iki 222 km/val.
Galingesnė 3,0 l V6 TFSI motoro versija, naudojama ir „Audi S4“ sedane, pasiekia 329 AG galią ir 440 Nm sukimo momentą. 100 km/val. pasiekiama jau per 6,9 sek., o maksimalus greitis – 243 km/val. Šis, kaip ir silpnesnis agregatas, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 10,7 l degalų.
Dyzelinių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 3,0 l TDI motorą, išvystantį 236 AG ir pasiekiantį 550 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. – 7,9 sek., maksimalus greitis – 215 km/val., vidutinės degalų sąnaudos – tik 7,4 l/100 km.
Visi motorai bus komplektuojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, pakeisiančia iki šiol naudotą 6 laipsnių sistemą.
Nauji varikliai „Audi Q7“ turėtų padėti konkuruojant su naujos kartos dideliais visureigiais „Infiniti QX56“, „Nissan Patrol“, „Porsche Cayenne“ ir „Volkswagen Touareg“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą