Vokietijos tobulinimo kompanija MTM nusprendė padirbėti su „Audi R8“. Taip pat, kaip ir „Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni“, vokiškas superautomobilis buvo perdarytas iš visais ratais varomo į varomą galiniais ratais.
Taip pat automobilis gavo padidintos trinties diferencialą, reguliuojamą sportinę pakabą, sustiprintus stabdžius, anglies pluošto detalių (priekinis buferis, slenksčiai, galinis aptakas) ir 20 colių ratlankius.
4,2 l darbinio tūrio variklis išvysto 552 AG su 580 Nm (buvo 420 AG ir 430 Nm). Iki 100 km/val. patobulintas „Audi R“ įsibėgės per 3,9 sek., o maksimalus greitis – 317 km/val. Nepatobulintas R8 įsibėgėdavo per 4,6 sek., o maksimalus greitis buvo 301 km/val.
Gamintojai teigia, jog automobilis skirtas įprastiems keliams.