Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 02 15

„Audi RS4“ universalas sugrįžta galingesnis ir greitesnis

„Audi RS4“ sugrįžta dar galingesnis ir greitesnis. Ir praktiškesnis – universalo kėbulu. Po jo variklio dangčiu tūno atmosferinis aštuonių cilindrų variklis – sveikiname šį nemadingą „Audi“ sprendimą pasirinkti variklį be turbinų.
Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas
Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas / Gamintojo nuotr.

Šis aštuonių cilindrų V formos variklis nėra visai naujas – jis jau montuojamas RS5 modelyje. Lyginant jį su praeitos kartos RS4 modelyje naudotu motoru, jis yra 30 AG galingesnis ir pasiekia 450 AG ties 8250 aps/min. Kadangi tai ne turbinomis maitinamas agregatas, jo sukimo momentas yra labai „žemiškas“ – 430 Nm (pasiekiamas nuo 4000 iki 6000 aps/min.).

Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas
Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas

V8 motoras bus montuojamas su automatine dviejų sankabų „S tronic“ pavarų dėže, o galią siūs į visus keturis ratus per  legendinę „Quattro“ vardo visų keturių varomų ratų sistemą. O ji gabi – į galinius ratus gali siųsti net 85 proc. galios. Standartiniu rėžimu ji sukimo momentą dalina 40 proc. priekiui ir 60 proc. galui.

Pasak gamintojo, iki 100 km/h naujasis RS4 įsibėgės per 4,7 sek. ir pasieks maksimalų Vokietijoje leidžiamą greitį – 250 km/h. Apsilankius specialiuose mokymuose „Audi“ šį ribotuvą „paslinks“ iki 280 km/h atžymos.

Jei kam įdomu, RS4 vidutinės kuro sąnaudos sieks 11 l/100 km. Jei sugebėsite laikytis atokiai nuo maksimalių sūkių.

Kaip ir kiti RS serijos modeliai, šis universalas turi kitaip nei standartiniai A4 suderintą pakabą. Automobilis bus 2 cm žemesnis. Taip pat, jame bus naudojamas naujas elektromechaninis vairo stiprintuvas.

Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas
Gamintojo nuotr./Naujasis 450 AG galios „Audi RS4“ universalas

Už efektyvų stabdymą atsakingi nauji stabdžiai su 360 mm skersmens diskais priekyje. Norint efektyvesnių „Audi“ siūlys 380 mm anglies pluošto keraminius su šešių stūmuoklių apkabomis.

Standartiniai RS4 ratlankiai – 19 colių su 265/35 padangomis. Bet nenusiminkite, jei norite didesnių – pasirinkti galėsite ir 20 colių dičkiusus 265/30 padangomis.

„Audi“ sako, kad RS4 bus 20 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 20 mm žemesnis už standartinį A4 universalą. Viena išmiera jį padidino nauji buferiai ir platesnės ratų arkos.

Oficiali greitojo „Audi“ universalo premjera – kovo pradžioje Ženevos automobilių parodoje. Tačiau kaina (bent Vokietijoje) jau aiški – 76 600 eur arba apie 260 tūkst. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų