S4 panaudotas naujas 3 l darbinio tūrio TFSI tipo variklis, jau montuojamas atnaujintame A6 modelyje. S4 atveju minėtas motoras buvo patobulintas - galia padidinta nuo 290 iki 333 AJ, o sukimo momentas pakeltas iki pakankamai įspūdingų 440 Nm.
„Audi S4" variklyje sumontuotas kompresorius ir tiesioginio kuro įpurškimo sistema, leidžianti sedanui 100 km/h greitį pasiekti vos per 5,1 s - viena dešimtąja sekundės dalimi greičiau nei universalui. Maksimalus greitis elektronikos pagalba yra apribotas iki 250 km/h. Gamintojai žada, jog kuro sąnaudos turėtų siekti 9,7 l/100 km automobiliui sedano kėbulu bei 9,9 l / 100 km pasirinkus universalą.
Būsimiems pirkėjams bus pasiūlyta standartinė 6 greičių mechaninė pavarų dėžė. Taip pat išliks galimybė pasirinkti dviejų sankabų, 7 greičių „S tronic" sistemą, padėsiančią greičiau ir tiksliau perjungti pavaras. „Audi S4" turės visus varomus ratus ir 60 % variklio galios bus perduodama į automobilio galinę dalį. Tokiu būdu bus sukurtas sportiško automobilio valdymo pojūtis.
S4 kėbulas pastebimai skirsis nuo A4 versijų - priekinės grotelės su vertikaliomis juostomis, specialūs ksenoniniai bei dienos šviesos žibintai. Taip pat pirkėjų lauks 18 colių, specialiai S automobilių versijoms skirti aliuminio ratlankiai, stilingi šoniniai slenksčiai, galinis spoileris bei keturi išmetamųjų dujų vamzdžiai. Automobilio salonuose puikuosis S4 emblemos, sportinės sėdynės, multifunkcinis sportinis vairas ir aliuminio apdaila.
„Audi S4" prekyba turėtų būti pradėta 2009 metų kovo mėnesį.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą