Dirbti su aliuminiu gamintojui tikrai nėra naujiena. Nuo 1994 m. virš 550 tūkst. pagamintų „Audi“ turėjo daugiau ar mažiau aliuminio kėbulo dalių. Didysis pasiekimas šį kartą – specialus modelis, turintis ekonomišką 2 l TFSI tipo variklį, pasiekiantis labai panašius rezultatus kaip ir įprasta, sunkesnė versija su 3,2 l V6 motoru.
Du minėti automobiliai buvo pristatyti žiniasklaidai ir suteikta galimybė išbandyti gamintojo darbo rezultatą. Lengvesnė A5 versija su 2 l TFSI varikliu pasiekė 160 AG vienai tonai santykį, o 3,2 l V6 turintis variantas – nežymiai aukštesnį, 170 AG rezultatą.
Kadangi bandomasis A5 turi silpnesnį variklį, pakanka sumontuoti mažesnius bei lengvesnius stabdžius ir transmisiją. Anot gamintojo, bandomuoju variantu, mažesnio svorio dėka, atsiranda galimybė greičiau ir tiksliau manevruoti.
„Audi“ atstovai tvirtina, jog 100 kg mažesnis automobilio svoris vidutines kuro sąnaudas sumažina nuo 0,3 iki 0,5 l/100 km. Anot jų, svorio mažinimas yra esminis aspektas siekiant gerinti efektyvumą.
2009 10 10
„Audi“ siekia kurti lengvesnius automobilius
Paskelbta informacija, jog sukurtas specialus „Audi A5“, 100 kg lengvesnis nei įprasta jo versija. Bandomasis modelis pagamintas siekiant pagal galimybes plieną pakeisti aliuminiu. Nepamirštas ir anglies pluoštas. Panašu, jog vokiečiai ruošiasi ateičiai.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą