Tačiau po trejų metų pertraukos gamintojas sugrįžta prie šios sportinio automobilio vizijos – Frankfurto tarptautinėje parodoje bus pristatyta naujausia „Sport Quattro“ versija.
Iš naujų nuotraukų galima pastebėti, kad „Audi“ dizaino komanda kaip reikiant paplušėjo prie šio projekto – sukurti nauji priekiniai bei galiniai žibintai, atnaujintas priekinis buferis su didesnėmis oro paėmimo angomis bei ryškiu apatiniu oro skirstytuvu. Negana to, „Sport Quattro“ gavo ir naujus priekinius sparnus (su oro išėjimo angomis) bei unikalaus dizaino ratlankius.
„Audi“ nuotr./„Audi Sport Quattro“ |
Lyginant su pirmtaku, šis konceptas yra gerokai didesnis: 4602 mm ilgio, 1964 mm pločio bei 1386 mm aukščio automobilis taip pat naudoja ir 184 mm ilgesnę ratų bazę. „Quattro Concept“ buvo 4280 mm ilgio, 1860 mm pločio ir 1330 mm aukščio.
Iš pirmo žvilgsnio sportiškas keturvietis „Audi“ kelia aibę asociacijų su lenktynėmis, tačiau panagrinėjus techninę jo informaciją abejonių kelia svoris – „Sport Quattro“, pasak gamintojo, sveria ne taip jau mažai – net 1850 kg. Dėl to kaltinti reikėtų... patys žinote ką – technologijas. Taip, hibridines technologijas.
Jos šio projekto neaplenkė – be 4,0 litrų V8 variklio su dviem turbokompresoriais (552 AG ir 700 Nm) čia yra ir galinga elektros jėgainė, generuojanti 148 AG ir net 400 Nm. Teigiama, kad veikiant tik pastarajai, automobilis su pilnai įkrautomis 14,1 kW/h ličio-jonų baterijomis galės įveikti apie 50 km atstumą.
„Audi“ nuotr./„Audi Sport Quattro“ |
Bendras hibridinės sistemos pajėgumas yra šiek tiek apribotas – 700 AG ir vietoje 1100, „tik“ 800 Nm. Tačiau „Audi“ inžinieriai įsitikinę, kad to pakaks, norint iki 100 km/h pagreitėti per 3,7 sekundės bei pasiekti maksimalų 305 km/h greitį.
Visgi, kitas, ne ką mažiau svarbus akcentas – vidutinės degalų sąnaudos. Vokiečiai tvirtina, jog brutalus, beveik 2 tonas sveriantis sportinis hibridas šimtui kilometrų kelio vidutiniškai pareikalaus apie 2,5 l degalų.
Tapatinti šio automobilio su originaliuoju „Sport Quattro“ nereikėtų – be pūstų arkų nebeliko praktiškai nieko bendro. Reikia nepamiršti ir fakto, kad ankstesnis „Quattro Concept“ prototipas turėjo 2,5 litro, penkių cilindrų turbininį variklį – vien jį užvedus būtų galima išgirst, kaip skamba istorija...