Sportinis automobilis bus gaminamas su kupė ir kabrioleto kėbulu. Po TT RS variklio dangčiu – 2,5 l darbinio tūrio 5 cilindrų motoras, išvystantis 340 AJ galią ir 450 Nm sukimo momentą. 6 greičių mechaninė pavarų dėžė galią perduos keturis ratus varančiai sistemai. 100 km/h pasiekiamas per maždaug 5 s, o maksimalų greitį elektronika riboja iki 250 km/h.
Palyginti su TT S versija, RS šiek tiek pakito iš išorės – didesnės oro paėmimo angos, išskirtinio dizaino aliuminio ratlankiai bei galinis aptakas. Taip pat žadami LED tipo dienos šviesos žibintai. Tuo tarpu automobilio viduje vyrauja RS stilistika – sportinės sėdynės aptrauktos „Alcantara“, RS ženkleliai ant multifunkcinio vairo bei centrinės konsolės neleis pamiršti, jog vairuojate išskirtinę TT versiją.
Tikimasi, jog „Audi TT RS“ Europos automobilių prekybos salonus pasieks po tarptautinės Ženevos automobilių parodos.
Daugiau apie automobilius – www.gazas.lt