„Audi“ atstovai pareiškė, jog prie bendrovės stendo lankytojams nuobodžiauti tikrai neteks. Tarp kitų įdomybių čia bus demonstruojami galingi superautomobiliai – visų „Quattro“ protėvis, švelniai pakrikštytas „Ur-quattro“, legendinis „Sport quattro S1“, šiek tiek naujesni, bet jau nemenką pripažinimą greičio mėgėjų pasaulyje pelnę RS serijos modeliai ir net praeito sezono Le Mano 24 valandų lenktynių nugalėtojas „Audi R18 e-tron quattro“.
Be to, pirmą kartą bus viešai parodytas „Audi TT ultra quattro“. Šis automobilis išsiskiria ypač nedideliu svoriu ir kol kas egzistuoja tik kaip demonstracinis konceptas. Tačiau jis aiškiai nubrėžia gaires, kokių priemonių artimiausiais metais imsis konstruktoriai mažindami bendrą automobilio svorį ir kokių privalumų teiks šis svorio sumažėjimas.
Bendras demonstracinio „Audi TT“ koncepto svoris – 1111 kg. Automobilio svorio ir galios santykis tėra 3,6 kg vienai arklio jėgai. Šiuo metu tai vienas iš geriausių rodiklių superautomobilių klasėje.Po variklio gaubtu sumontuotas keturių cilindrų 228 kW (310 AG) pajėgumo 2.0 TFSI variklis, išvystantis iki 400 Nm sukimo momentą. Šie parametrai pasiekiami apsukų diapazone tarp 1900 ir 5000 aps/ min. Iš vietos iki 100 km/val. greičio automobilis spurtuoja per 4,2 sek., o maksimalus jo greitis – 280 km/val.
„Audi TT ultra Quattro“ kūrėjai stengėsi, kad automobilis būtų kuo lengvesnis. Didžiulė svorio ekonomija gauta pasitelkus lengvus lydinius ir naujoviškas lengvasvores medžiagas.
„Tinkamos medžiagos – reikalingoje vietoje”, – tokiu šūkiu vadovavosi jo kūrėjai, neapsiriboję „Audi“ technologijose tradiciniais tapusiais lengvaisiais aliuminio lydiniais. Štai centrinis tunelis ir dauguma automobilio galinės dalies elementų pagaminti iš anglies pluoštu armuotos plastmasės. Iš šios medžiagos pagaminti ir antrieji statramsčiai, kai kurie stogo elementai bei dekoratyviniai akcentai. Automobilio dugno konstrukcijoje gausiai naudojami magnio lydiniai. Įprastos plento automobiliams būdingos sportinės sėdynės pakeistos iš superautomobilio „Audi R8“ „pasiskolintomis” kaušelio formos sportinėmis sėdynėmis. Vietoj serijiniam „Audi TT“ būdingos galinės sėdynės demonstraciniame koncepte įtvirtintos lenktyniniuose automobiliuose montuojamos kėbulo standumą didinančios saugos konstrukcijos, pagamintos irgi iš naujoviškų superlengvų medžiagų.
Variklis palengvintas atlikus inžinerinius velenų, smagračių ir alyvos tiekimo sitemos patobulinimus. Tokio modifikuoto keturių cilindrų variklio galios rodikliai yra tapatūs, o kai kurie ir geresni nei į serininį „Audi TT“ montuojamo V8 motoro. Žymus važiuoklės palengvinimas pasiektas naudojant iš stiklo pluoštu armuotos plastmasės gijų „nupintas” spyruokles.
Daugelio naujajame „Audi TT ultra Quattro“ pritaikytų medžiagų ir technologijų kol kas sunku tikėtis masinės gamybos automobiliuose, įskaitant net ir smulkiaserijinius lenktyninius. Tačiau visai realu tikėtis, kad per ateinančius keletą metų įvyks šių technologijų plėtros proveržis, leisiantis kardinaliai palengvinti visų automobilių konstrukcijas. Tuomet žymiai sumažėjęs automobilio svoris teiks privalumus siekiant dviejų iš pirmo žvilgsnio priešingų tikslų – pasiekto lengvumo dėka bus galima pagaminti tiek ekonomiškesnį ir mažesnės taršos automobilį, tiek greitesnį ir galingesnį.