Tačiau šis vardas jums jau gali būti girdėtas anksčiau: 1984-aisiais buvo sukurtas pirmosios kartos „Thema“, kurio gamyba truko 10 metų.
Negana to, automobilio išvaizda taip pat gali pasirodyti jau kažkur matyta. Nenuostabu, nes „Lancia“ koncernui ėmus bendradarbiauti su „Chrysler“, amerikonai „paskolino“ savojo „300C“ platformą.
Šis modelis tikriausiai taps savo markės „veidu“: 5 metrų ilgio, 1,9 m. pločio bei 1,5 metro aukščio automobilis turi gausią įrangą bei nesilpnus variklius. Vairuotoją džiugins tokie privalumai, kaip aklosios zonos stebėjimo sistema, kontrolė, pagreitinanti bei stabdanti automobilį, priklausomai nuo eismo bei kitos funkcijos, kurių „Lancia“ žada net 70.
Po kapotu bus montuojami 3,6 litro „Pentastar“ V6 varikliai su 286 AG bei 8 laipsnių automatine transmisija, galią perduodančia galiniams varantiesiems ratams. Šiek tiek silpnesnis, tačiau ekonomiškesnis agregatas – 3,0 litrų V6 turbodyzelinis su, priklausomai nuo pasirinktos versijos, 190 arba 239 AG.
Tikri „Lancia“ fanai tikriausiai džiaugiasi, jog šis italų gamintojas savo istorijoje pagaliau atvertė naujosios kartos sedanų puslapį.