Europą pasieks dvi „Lexus“ sedano versijos: benzininė „GS250“ bei hibridinė „GS450h“. Abu šiuos modelius gamintojas galės papuošti „F-Sport“ apdaila. JAV rinkoje, minėtųjų sedanų gretas papildys ir „GS350”.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Lexus GS“ |
Hibridinis 450h bendru pajėgumu turės apie 340 AG bei 366 Nm. Manoma, jog to pakaks, norint 100 km/h pasiekti per 5,9 sekundės bei „skristi“ maksimaliu 250 km/h greičiu. Oficialūs „skaičiai“ bus atskleisti Frankfurto automobilių parodoje.
Negana to, „Lexus“ žada ir kitokių naujovių: 2013-aisiais šio modelio variklių gamą turėtų papildyti itin taupus dyzelinis agregatas.
Pagrindinis kompanijos tikslas, kuriant šį modelį, buvo suteikti jam smagesnį charakterį. „Lexus“ teigia, jog naujojo „GS“ pirmtakai buvo sąlyginai tingūs, tačiau šis turės geresnę aerodinamiką, platesnes vėžes, greitesnę transmisiją bei rafinuotą duslintuvo toną, kuris tikrai neleis vairuotojui liūdėti. Sutikite, šie elementai smarkiai įtakoja automobilio charakterį.
Daugiau stabilumo posūkiuose šiam sedanui suteiks ne tik ilgesnės ašys (priekinė pailginta 40 mm, o galinė – 50 mm), bet ir naujas porėmis, leidžiantis naudoti daugiasvirtę pakabą.
Gamintojas naujuosiuose „GS“ taip pat montuos visų vairuojamų ratų sistemą, kuri padarys šį modelį manevringesniu.
Dideli, aušinami stabdžių diskai bei aliumininiai priekiniai suportai su keturiais stūmokliais suteiks stiprią stabdymo jėgą. „Lexus“ taip pat akcentuoja, jog daugybė detalių, pagamintų iš aliuminio, padeda sutaupyti nemažai svorio.
Naująjį šio modelio dizainą labiausiai pabrėžia pasikeitusi priekinė dalis, o ypač – grotelės. Teigiama, jog visi ateinančių kartų „Lexus“ turės kažką panašaus.
Automobilio vidus tapo šiek tiek erdvesnis (ir sėdintiems priekyje, ir gale), lyginant jį su praeitos kartos „GS“. Negana to, gamintojas sugebėjo net 25 procentais padidinti bagažinės skyrių. Standartinę naujojo „Lexus“ įrangą papildė tokie privalumai, kaip „Bluetooth“ jungtis, DVD grotuvas su 5.1 garso sistema, 10 oro pagalvių bei oro kondicionierius.
Už papildomą kainą gamintojas pasiūlys sistemą, apsaugančią nuo kai kurių galimų avarijų. Ją sudaro infraraudonųjų spindulių kamera, tikrinanti vairuotojo būseną. Jeigu vairuotojas pradės snūduriuoti, sistema nedelsdama įjungs garsinius signalus, kurie neleis miegoti prie vairo. Papildomos įrangos sąraše bus ir tokie privalumai, kaip naktinis matymas, aklosios zonos stebėjimas bei sistema, neleidžianti nukrypti iš savo eismo juostos.
Tikėtina, jog „Lexus GS450h“ kainuos nuo 175 tūkst. lt.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Lexus GS“ |