Pastaruoju metu mados lyderiai vis daugiau laiko skiria automobiliams. Prieš dešimtmetį į šiuos tepaluotus, purvinus ir smirdinčiu kuru varomus daiktus jie iš tolo nežiūrėdavo. Bet laikai keičiasi ir mados namai neignoruoja prašymų prisiliesti prie automobilių tobulinimo.
Vien per kelis mėnesius galime suskaičiuoti kelis mados namų ir automobilių gamintojų draugystės pavyzdžius – „Fiat 500 by Diesel“, „Lancia Ypsilon by Versus“, Kennetho Cole kurtus „Mini“ ir t.t.
O štai prie ir taip išskirtinio „Citroen DS3“ dailinimo prisidėjo „Kenzo“. Gaila, kad tai tik vienintelis modelis. Būtų šaunu „Citroen“ salone automobilį rinktis ne pagal nevykusius komplektacijų pavadinimus, o pagal juos sukūrusius mados namus. „Dior“, „Diesel“, „Gucci“ ar „Kenzo“.