2012 10 10

Gimtadienį švenčiančios „Australijos kelių incidentų komisijos“ naujausia reklama: „Prilėtinimas tavęs nenužudys“

Lygiai prieš 25-ius metus įsikūrė TAC („Australian Transport Accidents Commission“), kurie visame pasaulyje garsėja itin tikroviškomis ir šokiruojančiomis avarijomis.
Reklamos „Prilėtinimas tavęs nenužudys“ akimirka
Reklamos „Prilėtinimas tavęs nenužudys“ akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Nepaisant to, kad šios organizacijos kuriamos reklamos kartais yra itin vaizdingos ir gali sukelti siaubą, tačiau rezultatai kalba patys už save. Kaip teigia pati organizacija, pasiekti rezultatai pranoko lūkesčius, nes nebuvo tikimasi, kad avarijų skaičius keliuose sumažės taip ženkliai. Gerų rezultatų pavyko pasiekti nepaisant to, kad keliuose ženkliai padaugėjo automobilių.

Šiuo metu organizacija susikoncentravusi į leistiną greitį viršijančius vairuotojus. Nuo šiol TAC skelbia, kad „prilėtinimas tavęs nenužudys“. Taip siekiama atkreipti dėmesį tų vairuotojų, kurie viršija greitį miestuose. Būtent apie tai ir naujausia TAC sukurta reklama, kurioje rodomas leistino greičio nesilaikantis vairuotojas. Tenka pastebėti, kad ši reklama tikrai ne labiausiai sukrečianti iš visų, kurias yra sukūrusi ši organizacija. Tačiau tai dar tik naujo projekto pradžia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų