Profesorius mano, kad kompiuterinių sistemų valdomiems automobiliams tiesiog nereikės šiandien mums įprastų kelio ženklų. Jų saugų judėjimą prižiūrės „virtualūs eismo valdikliai“.
Pasak profesoriaus, ši sistema tikrai turės pranašumų. Pavyzdžiui, automobiliui nereikės laukti prie sankryžos degant raudonam šviesoforo signalui, jei kelias yra laisvas. Užteks „paklausti“ sistemos leidimo, ar galima važiuoti. Piko valandomis eismas bus dinamiškesnis.
Manote, tai pasakos iš tolimos ateities? Autonominiai automobiliai yra kur kas arčiau, negu manote.
Pavyzdžiui, naujos kartos „Mercedes-Benz“ S klasės modeliai, pasirodysiantis kitąmet, greičiausiai turės autonominio valdymo galimybę.
Žinoma, visiems geriausiai pažįstamas autonominis automobilis yra „Google“ perdarytas „Toyota Prius“ modelis, kuris sėkmingai , nevairuojamas, įveikė 225 000 km distanciją.