Jo teigimu, Japonijoje jau pradėta specialaus bandymų poligono statyba. Būtent ten bus bandomi bei tobulinami autonominiu būdu valdomi automobiliai – mašinos, kurios važiuos ir be vairuotojo pagalbos.
„Nissan“ spaudos pranešime akcentuojama, jog projekte dalyvauja Stanfordo, Oksfordo bei daugybė kitų universitetų, įskaitant ir MIT (Masačiusetso technologijų institutą).
Ši Japonijos automobilių kompanija jau pristatė pirmuosius „Autonomous Drive“ technologija aprūpintus „Leaf“ elektromobilius. Šios mašinos bus valdomos protingų kompiuterių, kuriems informaciją apie kelią rinks lazeriniai skeneriai, kameros bei kiti įvairūs davikliai.
Gamintojas negali tiksliai pasakyti, kokia bus tokių automobilių kaina po 6-7 metų, tačiau jie taikosi į tokią etiketę, kuri negąsdintų ne tik verslininkų, bet ir reguliarių pirkėjų.
„Nissan“ siūlo susipažinti su elementaria statistika: JAV keliuose kiekvienais metais įvyksta 6 mln. eismo įvykių, kurie kelia ne tik milžiniškas finansines išlaidas (160 mlrd. JAV dolerių) bet ir pražudo arba sunkiai sužeidžia daugybę žmonių. Japonai teigia, kad 93 proc. tokių avarijų įvyksta dėl žmonių klaidų.
Nors ir dauguma automobilių mėgėjų į autonomines mašinas vis tiek žiūri skeptiškai, negalima pamiršti ir fakto, kad būtent tokia technika seniems arba neįgaliems žmonėms suteiktų žymiai daugiau judėjimo laisvės.