Pigiausiame „Caterham“ gamoje esančiame modelyje dabar yra montuojami 1,6 litro „Ford“ agregatai, generuojantys 125 AG. 550 kg sveriantį „7 Roadsport“ kėbulą tokie motorai iki 1000 km/h išjudina vos per 5,9 sekundės.
Tačiau rudenį debiutuosiantis maždaug 3 tūkst. svarų (apie 12 tūkst. Lt) pigesnis „septintukas“ bus dar lengvesnis nei minėtoji „Roadsport“ versija. „Caterham“ teigimu, šiuose automobiliuose bus montuojami 0,66 litro, trijų cilindrų „Suzuki“ varikliai su turbokompresoriais.
Britai neatskleidžia, kokia konkrečiai bus jų galia, tačiau Japonijoje, kai kuriuose šios šalies rinkai skirtuose modeliuose montuojami varikliai generuoja 63 AG. „Catheram“ prasitarė, kad šie motorai bus sujungti su 5 laipsnių mechaninėmis transmisijomis.
Kompanijos vadovo Grahamo Macdonaldo nuomone, toks bazinio automobilio receptas turėtų pasiteisinti. „Esmė šiuo atveju yra ne variklio kubatūroje, o manometre“, – teigia jis. „Mums reikėjo itin lengvų agregatų, kurie pasižymėtų ir „Caterham“ modeliams būdingu charakteriu. Po ilgo ir sunkaus darbo džiaugiamės, turėdami tokį pasirinkimą.“
Kada tiksliai debiutuos naujasis bazinis „Caterham 7“ – neatskleidžiama, tačiau žinoma, kad jo pristatymas įvyks šių metų rudenį.