Pirmiausiai į akis krinta išorės pasikeitimai. Automobilis įgavo keletą anglies pluošto detalių - tai išoriniai galinio vaizdo veidrodėliai, „Volkswagen“ ženkliukai, variklio dangtis, galinis difuzorius ir šoniniai slenksčiai. Taip pat, automobilis buvo „apvilktas“ tamsiai mėlyna, matine plėvele. Dar didesniam įspūdžio sustiprinimui, užmauti ir 20 colių „Cornich Challenge“ lengvojo lydinio ratlankiai.
Pasikeitimų sulaukė ir variklio skyrius. Čia, dėl perprogramuoto variklio valdymo kompiuterio ir naujos išmetimo sistemos, variklio galia nuo standartinių 211 padidėjo iki 275 AG. Padidėjo ir sukimo momentas. Nuo 207 iki 280 Nm. Kad automobilis stotų kuo efektyviau, pakeista ir stabdžių sistema, kurią pagamino „StopTech“. Žinoma, rankas meistrai prikišo ir prie važiuoklės. Šiam „Volkswagen Golf GTI“ sumontuota „KW Club“ sportinė važiuoklė.