Iki 100 km/h šis prabangus kabrioletas pagreitės per 4,4 sekundės. Tiek pagreičiu, tiek maksimaliu greičiu jis nusileidžia kupė modeliui, tačiau skirtumas – minimalus, atitinkamai vos 0,1 sekundės bei 5 km/h.
Gamintojo nuotr./„Bentley Continental GTC Speed“ |
Galią į visus varančiuosius ratus perduoda 8 laipsnių ZF „Quickshift“ automatinė pavarų dėžė. Priekiniams ratams skiriama 40 procentų galios, galiniams – 60. „GTC Speed“ versijoje naudojama priekinė pakaba su dvigubomis skersinėmis svirtimis bei galinė, daugiasvirtė pakaba. Lyginant su įprastu „Continental GTC“, naujasis modelis yra 10 mm žemesnis, turi standesnius stabilizatorius bei kietesnes spyruokles.
Gamintojo nuotr./„Bentley Continental GTC Speed“ |
Gigantiškas ratų arkas užpildo 21 colio skersmens ratlankiai, nupurkšti sidabrine arba tamsia spalva. Tiek išorėje, tiek salone yra keletas unikalių akcentų, šį modelį išskiriančių nuo įprastų „Bentley Continental GTC“. Interjeras papuoštas odos bei tamsaus aliuminio apdaila, tuo tarpu anglies pluošto detalės bus montuojamos tik už papildomą mokestį.
Gamintojo nuotr./„Bentley Continental GTC Speed“ |
Gamintojas deklaruoja, kad šimtui kilometrų šis automobilis pareikalaus 14,9 litro degalų – 15 procentų mažiau nei jo pirmtakas. Prekyboje „Bentley Continental GTC Speed“ pasirodys kitą vasarą, o jo kaina, remiantis patikimais šaltiniais, turėtų prasidėti beveik nuo 164 tūkst. svarų (beveik 700 tūkst. Lt).
Gamintojo nuotr./„Bentley Continental GTC Speed“ |