„Continental GT3“ automobilyje prabangos nėra tiek, kiek įprastuose „Continental GT“ modeliuose. Mat, prie vairo sėdintį žmogų čia džiugins ne nuo išorinio pasaulio atskirianti garso izoliacija ar sėdynės su masažo funkcija, o „Cosworth“ kompanijos modifikuotas, lenktynių ritmui pritaikytas 4,0 litrų V8 motoras su dviem turbokompresoriais bei sausu alyvos karteriu (angl. – „Dry Sump“).
Jo generuojami 600 AG į galinius varančiuosius ratus bus siunčiami per 6 laipsnių nuoseklaus jungimo (sekvencinę) „Xtrac“ pavarų dėžę, kurią valdyti vairuotojas galės per pneumatinį mechanizmą su specialiomis už vairo sumontuotomis pavarų perjungimo mentelėmis.
Teigiama, kad visus ratus laiko reguliuojami (4 kietumo padėčių) amortizatoriai. Įsibėgėjusį automobilį stabdys vėdinami plieniniai „Brembo“ stabdžiai su 6 stūmokliukų suportais priekyje bei 4 – gale. Vairuotojas turės galimybę keisti stabdžių balansą.
Lyginant su baziniu „Continental GT“ šis automobilis yra daugiau nei 1000 kilogramų lengvesnis – jo svoris siekia vos 1,3 tonos.
Inžinieriai specialiai šiam modeliui suprojektavo ir specialų aerodinaminį paketą, kuris didina oro pasipriešinimo generuojamą prispaudžiamąją jėgą. Ją išnaudoti padės 310/710 R18 lenktynėmis skirtos padangos, užmontuotos ant 18 colių skersmens bei 13 colių pločio „OZ Racing“ ratlankių.
„Bentley“ nepamiršo ir aušinimo – sukurtos papildomos oro paėmimo angos, užtikrinančios geresnį esminių agregatų (ne tik variklio, bet ir diferencialo, transmisijos, stabdžių) vėdinimą.
Teigiama, kad šie automobiliai debiutuos 2014-ųjų „FIA Blancpain Series“ lenktynėse, kur varžysis prieš kitus GT3 klasei paruoštus automobilius.