Naujosios ZF gamybos automatinės pavarų dėžės pakeis iki šiol naudotas pavarų dėžes, taip pat bus ir naudojamas ir nauja variklio valdymo sistema. Taip pat, nuo šiol į „Continental GT“ ir GTC modelius bus montuojamas ir energijos rekuperacijos sistema. Visa tai - norint sumažinti degalų sąnaudas. Gamintojas teigia, kad jos turėtų sumažėti nuo 10 iki 12 procentų. Nuo šiol „Continental GT“ suvartos 14,5 l kuro šimtui kilometrų, tuo tarpu kabrioletas 14,9 l.
Naujoji pavarų dėžė, nuo 0 iki 100 km/h leis įsibgėti per 4,3 s kupė versijai ir per 4,4 sekundės kabrioletui. Tikimasi, kad atnaujintas modelis gamybos liniją pasieks kitų metų pradžioje. Kartu su atnaujintais „Continental GT“ ir GTC ant surinkimo linijos atsidurs ir „Continental GT Speed“ automobilis. Apie kainas gamintojas turėtų pranešti šių metų pabaigoje.