Apie išorės pasikeitimus daug nerašysime – jie puikiai matomi nuotraukose. Ne ypač daug kėbulo detalių liko nepakeistos – nauji sparnai, variklio dangtis, žibintai, ratai ir t.t. Galime paminėti, jog automobilis priekyje išplatėjo 41 mm, gale – 48 mm.
Viduje – technologinės naujienos. Vietoje kiek pasenusios audio sistemos bus siūlomas visas „pramogų centras“ – 30 Gb talpos prisilietimu valdoma navigacijos bei audio sistema. Pergalvotos priekinės sėdynės atlaisvino daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams. Jei tiksliai – atsirado 46 mm daugiau vietos keleivių kojoms.
Ir pagaliau, didieji pasikeitimai po variklio dangčiu. Pirmą kartą „Bentley Continental GT“ bus siūlomas su dviem varikliais – senuoju W12 6,0 litro monstru (kuris atnaujintas ir gali būti varomas E85 bioetanoliu) ir nauju 4,0 litro V8. Pasak „Bentley“, šis V8 variklis turės net 40 proc. mažesnes emisijas nei W12 „Volkswagen“ konstrukcijos variklis.
Pagerėjo ir automobilio dinamika – 65 kg sumažintas svoris ir 15 papildomų Ag (W12 variklis) padeda iki 100 km/h įsibėgėti per 4,4 sek ir pasiekti 318 km/h. Apie V8 variklio galią „Bentley“ nepraneša – palieka intrigą Paryžiaus automobilių parodai.