„Hibridinė technologija – tikrai ne tam, kad pasiektume dar geresnius galios rodiklius. Ji čia tam, kad patobulintų automobilio efektyvumą.“
Tokie teiginiai leidžia daryti prielaidą, kad 2012 metų pabaigoje „Ferrari Enzo“ pakaitalas pagal konstrukciją priartės labiau prie „Prius“ nei prie kokio „McLaren MP4-12C“. Kaip teigia A.Felisa, „Ferrari“ neplanuoja naudoti daug anglies pluošto detalių automobilyje, kaip tai daro „McLaren“.
„Svorio skirtumas, lyginant su mūsų (458 modelyje) naudojamomis aliumininėmis dalimis, yra labai nedidelis, o kainų skirtumas – milžiniškas. Užsiimti anglies pluošto detalių gamyba šiuo metu nėra prasmės.“
Tačiau jeigu išties „Ferrari“ užsiima hibridinio automobilio gamyba ir jau kitąmet jį pristatys, tai bus viena laukiamiausių naujovių visoje automobilių rinkoje. Juk iki šiol hibridai toli gražu nepasižymėjo geru pagreičiu ir kitomis techninėmis charakteristikomis – jie tik vartoja mažiau degalų nei įprasti automobiliai su benzininiais varikliais. „Ferrari“ galėtų pakeisti šią mastyseną.