335 AG, 5,7 sek. įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. Visa tai – sujungus šešių cilindrų dvi turbinas turintį BMW 3 litrų variklį su elektriniu motoru bei automatine aštuonių laipsnių transmisija. Gamintojas teigia, kad iki 60 km/val. dažniausiai veiks tik elektrinis variklis, o benzininis įsijungs prie didesnio greičio. Sveikintini duomenys – ne paslaptis, kad būtent įsibėgėjimas yra didžiausias mažų degalų sąnaudų priešas.
Atskirai benzininio ir elektrinio variklių galia atitinkamai būtų 300 ir 55 arklio galios, o abu kartu jie galės pasiekti iki 335 AG.
Anot BMW, naujasis „ActiveHybrid“ turės tokias funkcijas kaip ličio jonų baterijos krovimas automobiliui riedant ar stabdant, o bėgėjantis, kaip jau minėta, daugiausia dirbs būtent elektrinis variklis. Tiesa, šios funkcijos toli gražu nėra naujos ir egzistuoja praktiškai kiekviename hibridiniame šių laikų automobilyje.
Tačiau šiame modelyje bus ir nematyta naujovė – ECO PRO funkcija. Anot BMW, nuspaudos ECO PRO mygtuką ir važiuojant pastoviu greičiu iki 160 km/val. (t. y., nesibėgėjant), bus naudojamas vien elektrinis variklis. Tačiau kiek ilgai bus galima mėgautis šia „superekologija“, neatskleidžiama. Vis tik pastovaus greičio palaikymui reikalingas energijos kiekis yra kur kas mažesnis už būtiną bėgėjimuisi, tad galima tikėtis bent kelių minučių ECO PRO režimo. Kalbėti apie kelioliką tokio režimo minučių turbūt dar per anksti.