Automobilyje bus sumontuotas 3,0 l 6 cilindrų motoras su turbina, išvystantis 306 AG galią. Agregatas, naudojamas ir BMW 535i modelyje, bus sujungtas su 40 kW galios elektros varikliu, galėsiančiu mašiną varyti ir savarankiškai važiuojant miesto gatvėms įprastu greičiu.
Baterijos patalpintos „BMW ActiveHybrid 5“ gale. Kokios jos – nikelio ar ličio – kol kas neskelbiama. Deja, elementai bus įkraunami, panašu, tik lėtėjant ir stabdant išsiskiriančia energija. Apie galimybę įkrauti iš elektros tinklo kol kas neskelbiama.
„BMW ActiveHybrid 5“ koncepcijoje įdiegta protinga kelionės planavimo sistema. Žinodama pabaigos tašką, ši važiavimo pabaigoje išjungs benzininio variklio naudojimą ir likusią kelio dalį automobilis važiuos naudodamas tik sukauptą elektros energiją.
Tikslūs hibridinio modelio ekonomiškumo rodikliai kol kas neskelbiami. Gamintojas apsiribojo teiginiu, jog „ActiveHybrid“ versijos kuro sąnaudos bus daugiau nei 10 proc. mažesnės nei įprasto modelio.
BMW jau gamina du hibridinius modelius – sportinį visureigį „BMW ActiveHybrid X6“ ir prabangų limuziną „BMW ActiveHybrid 7“.
2010 02 26
„BMW ActiveHybrid 5“ koncepcija – prabanga ir ekonomija
Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje BMW pristatys naujojo 5-osios serijos sedano hibridinę „ActiveHybrid 5“ koncepciją, po metų greičiausiai virsiančią serijiniu modeliu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą