Tik patys ištikimiausi Z4 gerbėjai arba savininkai pastebės smulkius skirtumus. Gamintojas perdarė LED šviesų išdėstymą priekiniuose žibintuose bei papuošė juos BMW užrašais, o ratlankių gamą papildė naujo dizaino 17 bei 18 colių ratlankiais.
Gamintojo nuotr./BMW Z4 |
Vokiečiai šiek tiek padidino ir automobilio spalvos pasirinkimą. Dabar vairuotojai, perkantys naują Z4, galės pasirinkti „Hyper Orange“ paketą su viena iš trijų perlamutrinių spalvų: „Mineral Grey“, „Glacier Silver“ bei „Valencia Orange“. Galerijoje matomas Z4 nudažytas paskutiniąja spalva.
Gamintojo nuotr./BMW Z4 |
Salone dominuoja juodos odos bei „Alcantara“ medžiagos apdaila, puošianti ne tik prietaisų skydą, bet ir duris, sėdynes. Aplink pavarų perjungimo svirtį bei durų atidarymo rankenėles gamintojas sumontavo blizgios juodos plastmasės apdailą.
Gamintojo nuotr./BMW Z4 |
Europos rinkai BMW pristatė visiškai naujas „sDrive18i“ versijas su 2,0 litrų, keturių cilindrų varikliu. Kartu su turbokompresoriumi jis generuoja 154 AG bei 240 Nm. Galia į galinius varančiuosius ratus siunčiama per bazinę 6 laipsnių mechaninę arba pasirinktinai montuojamą 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Gamintojo nuotr./BMW Z4 |
„BMW Z4 sDrive18i“ iki 100 km/h įsibėgės per 7,9 sekundės (modeliai su automatine transmisija – per 8,1 s), o maksimalus jo greitis sieks 221 km/h. Gamintojo teigimu, vidutinės sportiško kabrioleto su kietu sulankstomu stogu sąnaudos sieks apie 6,8 l/100 km.
Gamintojo nuotr./BMW Z4 |
Šie modeliai oficialiai bus pristatyti Detroito parodoje sausį, o į gatves išriedės jau ateinantį kovą.