Tai neabejotinai pagerins mašinų dinamines savybes, nurėš degalų sąnaudas. Anglies pluoštas pasižymi puikiomis standumo charakteristikomis, todėl galima teigti, kad iš šios medžiagos pagaminti BMW parodys geresnius rezultatus saugumo bandymuose nei analogiški, iš plieno ar aliuminio pagaminti modeliai.
Pirmasis masiniu būdu iš anglies pluošto gaminamas automobilis gali būti naujasis elektromobilis BMW i3. Po kurio laiko debiutuos ir iš tos pačios medžiagos pagamintas i8, tačiau tikėtina, kad pastarojo modelio pardavimai nebus tokie dideli.
Kiek anksčiau anglies pluoštas buvo naudojamas tik brangių mašinų gamyboje, nes detalių iš šios medžiagos gamyba atimdavo pernelyg daug laiko, kad ją būtų galima taikyti ir masiniu būdu „štampuojamuose“ automobiliuose. Negana to, technologija reikalavo ne tik daug laiko, bet ir pinigų, tuo tarpu norint šią medžiagą utilizuoti, kompanijos susiduria su dar vienu galvos skausmu.
Visgi, BMW sugalvojo, detales iš šios medžiagos galima gaminti gerokai našesniu būdu. Teigiama, jog net ir sudėtingų formų dalys su nauja technologija bus gaminamos žymiai greičiau. Tai leidžia koncernui technologiją taikyti masiniu būdu gaminamų mašinų pramonėje – ne tik „vienetiniams“ modeliams.
Vienas iš BMW valdybos narių, Haraldas Kruegeris akcentavo, jog nauja metodika anglies pluošto M3 stogą leidžia pagaminti dvigubai pigiau. „M3 stogas yra pirma detalė, gaminama šiuo būdu. Vienos dalies gamyba trunka vos keletą minučių, tuo tarpu kokybė išlieka nepriekaištinga“, – pridūrė jis.
Akivaizdu, kad iš anglies pluošto pagamintos mašinos bus brangesnės nei analogiški plieniniai automobiliai, tačiau taip ir turi būti – juk nei dinamika, nei ekonomiškumas, nei saugumas veltui nedalinamas.