Kaip ir buvo pranešta anksčiau – baziniai modeliai su pilnai įkrautomis baterijomis galės įveikti 130–160 kilometrų distanciją. BMW atliktas tyrimas parodė, kad vidutiniškai žmonės visame pasaulyje per dieną automobiliais įveikia maždaug 64 km.
Jeigu toks įveikiamas atstumas vairuotojams pasirodys per mažas – gamintojas siūlys užsisakyti versiją su papildomu vidaus degimo varikliu, atliekančiu generatoriaus vaidmenį. 34 AG, 2 cilindrų motociklo agregatas kraus ličio-jonų baterijas, taip nuvažiuojamą atstumą padidindamas iki 300 kilometrų.
BMW i3 |
Nors BMW stende laukė eile sustatyti šeši nauji i3 elektromobiliai, norint žvilgtelėti į vidų mums teko laukti eilėje. Modelio interjeras toks pats ekstravagantiškas kaip ir jo išorė: priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės, įrengta didžiulė priekinė palangė padengta veltiniu, transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies.
BMW i3 |
Pranešama, kad Europos gatvėse i3 pasirodys jau šių metų lapkritį – Vokietijoje baziniai elektromobiliai kainuos nuo 34,9 tūkst. eurų (apie 120 tūkst. Lt), o modeliai su papildomu vidaus degimo varikliu bus 4,5 tūkst. eurų (15,5 tūkst. Lt) brangesni.
Bavarai priduria, jog i3 pasižymi ir itin pigiais eksploataciniais kaštais – automobilio priežiūra kainuos maždaug 40 proc. pigiau nei 320d modelio.
BMW i3 |
Nors ir BMW i3 yra mažiausias automobilis dabartinėje šios markės gamoje, 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia pavers jį pakankamai dinamišku. Iki 60 km/h jis įsibėgės tik per 3,7 sekundės, o 100 km/h padalą spidometro rodyklė kirs nuo starto praėjus 7,2 sekundės. Maksimalų greitį dėl efektyvumo BMW apribojo iki 150 km/h.