Jūsų akys neapgauna – puse šio automobilio jau matėte. BMW kurdami šį „spyder“ tipo sportinį automobilį atsisakė futuristiškai atrodančių permatomų durų, nuėmė stogą ir tiek. Visa kita – jau pažįstamas „i8“.
Kiaurų durų teko atsisakyti, nes jose nebūtų tilpę šoninio susidūrimo saugos sistemos. Tiksliau – tvirti rėmai. Naujajame kabriolete naudojamos paprastos durys, kuriose ši sistema jau yra. Gražu, kad BMW paliko „Lamborghini“ stiliaus atidarymo mechanizmą.
Gamintojo nuotr./„BMW i8 Spyder“ hibridinis kabrioletas |
Tačiau visas grožis slypi po automobilio aerodinamišku ir itin efektyviu kėbulu. Tai BMW „i“ hibridinė sistema, kurią sudaro du varikliai – vienas elektrinis, vienas benzininis. Kadangi pirmasis suka tik priekinius, o antrasis tik galinius – ši mašina gali tapti priekiniais, galiniais ar visais keturiais varomu automobilius.
Elektrinis „i8“ variklis pasiekia 131 AG, tačiau gerą sukimo momentą visame sūkių diapozone. Vadinasi, mieste jo tikrai pakaks. Net ir nuo sanktyžos aplenkti kažką pavyks. Na, o norint daugiau galios – įsijunkite 1,5 litro benzininį trijų cilindrų variklį. Jis pasiekia 223 AG. Taigi, kartu sudėjus – 354 AG.
BMW dėl sunkių ličio jonų akumuliatorių padidėjusį mechaninių agregatų svorį kompensavo lengvu kėbulu. Bendro automobilio svorio nežinome, tačiau bavarai mus įtikino, kad jis svers tiek, kiek sportiniai automobiliai turėtų sverti.
Tą liudija ir puikūs dinaminiai parametrai – nuo 0 iki 100 km/h per lygiai penkias sekundes. Maksimalus greitis – 250 km/h. Tačiau tai ne automobilio riba, o Vokietijos įstatymų ribojamas greitis. Kas žino, kad paspaudę Ctrl+Alt+Del galėsite atrakinti visą automobilio potencialą...