„Tikslaus sprendimo dėl 1M įpėdinio mes nepriėmėme, tačiau atsižvelgdamas į pirmosios kartos modelio populiarumą, esu beveik garantuotas, kad sulauksime naujo 1M“, – „BMW Blog“ šaltiniui tvirtino M divizijos vadovas, Dr. Friedrichas Nitschke.
Šiuo metu BMW siūlo įsigyti sportišką M135i hečbeką, tačiau pasak Friedricho, tai – ne grynas M serijos automobilis.
Gamintojo nuotr./„BMW M6 Gran Coupe“ |
Dėl to, kad „Porsche Panamera Turbo“ bei „Audi RS7“ turi visų varančiųjų ratų važiuoklę, dažnas BMW automobilių mėgėjas tikėjosi, kad naujasis „M6 Gran Coupe“ taip pat gaus analogišką transmisiją. Tačiau M divizijos vadovas kategoriškai paneigė „xDrive“ sistemos atsiradimą šiame ketverių durų kupė-sedane.
Jo teigimu, visų varančiųjų ratų transmisija ne tik padidina automobilio svorį, bet ir daro neigiamą įtaką vairo stiprintuvui. Kitaip sakant automobiliai su galiniais varančiaisiais ratais dažniausiai turi jautresnį vairo mechanizmą. „Mano manymu, „M6 Gran Coupe“ yra tobulas automobilis“, – teigė Dr. Friedrichas Nitschke.
Yra geras ir labai „taiklus“ posakis apie automobilius su galiniais varančiaisiais ratais. Nors ir jį supras ne visi, vis tiek paminėsime: vairas skirtas vairuoti automobilio priekį, akceleratoriaus pedalas – galą.
Kokia jūsų nuomonė apie tokį M divizijos sprendimą? Ar inžinieriai elgiasi protingai, kad atsisako visų varančiųjų ratų važiuoklės?