Tikriausiai tokį įspūdį nori padaryti ir BMW, nes šio gamintojo dizaino studija susitarė, kad kurs „Singapore Airlines“ lėktuvo „Boeing 777-300“ pirmos klasės keleivių zoną. Nors konkrečiai niekas nepasakojama ir neužsimenama, ko galima tikėtis, tačiau tikėtina, kad BMW simbolika bus panaudota beveik visur, pradedant pagalvėlėmis, baigiant maisto padėklu. Kaip manote, kodėl būtent tokį reklamos būdą pasirinko vokiečiai?
Nereikia būti ekonomikos ekspertu, kad suprastum, jog šiuo metu geriausius laikus išgyvena Azijos rinkos. O būtent ten dažniausiai ir skraido „Singapore Airlines“ lėktuvai. Todėl reklamuotis lėktuve, gali būti puikus būdas pritraukti naujus, turtingus klientus.
„Boeing 777-300“ yra milžiniškas lėktuvas ir jis skraidys po visą pasaulį. Todėl neišvengiama tai, kad į pirmos klasės krėslus sėsis įvairių šalių gyventojai. Trumpiau tariant, tai puiki galimybė BMW supažindinti potencialius klientus su savo produkcija.