Pirmiausia, M ženkliukais jie „papuošė“ du visureigius (X5 M bei X6 M). Vėliau, pirmosios serijos M kupė modeliui bei naujajam M5 jie sumontavo variklius su turbokompresoriais. Jie tiesiog užmiršo rafinuotus atmosferinius variklius, kurie visiems M modeliams buvo lyg Dievo dovana, nekreipiant dėmesio į tai, kiek cilindrų tas agregatas turėjo.
Tačiau visa tai daroma dėl naujų technologijų bei vis griežtesnių reikalavimų. Todėl naujasis M5 demonstruoja išties stebinančius rezultatus: jis yra ne tik galingesnis už savo pirmtaką E60, bet ir ekonomiškesnis, arba kitaip sakant, „draugiškesnis gamtai“.
Tačiau dabar, spaudos konferencijos Ispanijoje metu, M5 projekto vadovas Maxas Ahme, prasitarė, jog vis labiau augant galiai, perduoti į asfaltą bei suvaldyti visus arklius galės tik visų varančiųjų ratų sistema.
Ahme tai pat sutiko su nuomone, jog toks sprendimas suteiktu ir tam tikrų minusų: automobilio „nosis“ pasunkėtų net 120 kg. Projektų vadovas taip pat teigė, jog priėmus sprendimą montuoti visų varančiųjų ratų važiuoklę, BMW naudotų tik įprastą sistemą, o ne kažką labai gudraus.
Kaip manote, ar toks sprendimas patiktų patiems tikriausiems BMW gerbėjams?