Keturduris BMW bus kuriamas ant antrosios kartos 1 M platformos. Tikėtina, jog geriausiu atveju šis modelis dienos šviesą išvys antrojoje 2015-ųjų pusėje.
Patikimi šaltiniai teigia, jog BMW valdžia mato puikią ateitį tokiam automobiliui. Akivaizdu, jog ši kompanija stengsis apsunkinti gyvenimus „Audi“ bei „Mercedes-Benz“ koncernams, planuojantiems savo invazijas į karštųjų kompaktiškos klasės automobilių rinką.
Neoficialiais duomenimis, BMW yra patenkinti M3 bei M5 modelių pardavimais. Žinant, kad šie modeliai turi itin galingus variklius bei gerą įrangą, gamintojas siekia praplėsti sportinių modelių gamą. Tam puikiai tiktų kiek pigesnės alternatyvos.
Kol kas neaišku, kaip tiksliai vadinsis naujasis BMW, tačiau yra nedidelė tikimybė, jog jis turės priekinių varančiųjų ratų važiuoklę bei 2,0 litrų variklį su maždaug 300 AG. Žinoma, tokius galios parametrus padės pasiekti į degimo kameras orą dideliu slėgiu pučiantis turbokompresorius.