Naujasis AMG kupė turės tą patį 6.2 litro darbinio tūrio V8 variklį bei 480 AG vietoj paprastame C63 tūnančių 451 AG. Sukimo momentas lieka toks pat – 600 Nm, tačiau įsibėgėjimas iki 100 km/val. sumažės 0,1 sek. – iki 4,4.
Kitas svarus AMG privalumas – stabdžiai. Diskiniai diskai AMG modelyje bus pakeisti į kompozitinius (keraminius). Tai leis daugiau nei 1700 kg svorio turinčiam automobiliui stabdyti dar efektyviau nei su standartiniais 35,5 cm skersmens diskais.
Į C63 AMG kupė bus montuojama tik vieno tipo transmisija: septynių pavarų „Speedshift“ automatinė, kurios vienos pavaros perjungimo greitis – 100 milisekundžių, t.y. 0,1 sek. Kas nors sugebėtų taip padaryti su mechanine transmisija?
Kupė modelis, lyginant su keturių durų sedanu, turės patobulinimų ir pakaboje, kurių pagrindiniai: storesni ir standesni stabilizatoriai bei kiek didesnis ratų išvirtimas.
Ir žinoma, koks gi būtų AMG modelis, jei išoriškai jis nesiskirtų nuo paprasto „Mercedes-Benz“? C63 AMG kupė turės AMG ratlankius, galinį „difuzorių“, chromuotus duslintuvo antgalius bei keletą aerodinaminių patobulinimų.
Automobilio salone – AMG vairas bei sportiškos sėdynės, metalo apdailos centrinė konsolė bei kelios naujos interjero apdailos spalvos, matomos galerijos nuotraukose.
Naujasis „Mercedes-Benz C63 AMG“ kupė oficialiai pasirodys jau birželio mėnesį, praėjus maždaug mėnesiui po paprasto dviejų durų C klasės modelio pasirodymo. Kainos dar nėra paskelbtos, tačiau manoma, kad jos turėtų būti panašios į BMW M3, t.y. prasidėti nuo maždaug 250 tūkst. litų.