Dar vienas šio dalyko minusas – BMW nežada automobilio galios išaugimo, tad penkiaženklę sumą litais tektų pakloti vien už gražesnį variklio garsą. Kurį vairuotojas neypatingai ir pajus – juk BMW automobiliai turi puikią garso izoliaciją, ar ne?
Šį aksesuarą galės įsigyti kiekvieno naujausio M3 modelio savininkai: tiek kupė, tiek sedano, tiek kabrioleto kėbulo automobiliai turės galimybę pasipuikuoti maloniau skambančiu variklio riaumojimu.
Tiesa, nors BMW ir nieko nežada dėl paties automobilio galios padidėjimo, teorinis pasikeitimas vis dėlto turėtų būti. Naujoji išmetimo sistema yra lengvesnė už standartinę maždaug aštuoniais kilogramais. Atrodo nedaug? Na, tie aštuoni kilogramai vis tik leido išmetimo sistemai palengvėti visais 40 procentų!
Žinoma, stebuklų nebūna – patobulintasis išmetimas yra su visais būtinais bakeliais, rezonatoriais ir t.t., tad jų svoris liko beveik toks pat. Pagrindinė sistemos lieknėjimo priežastis – vamzdžio storis. Vietoj anksčiau naudotos 1.5 milimetrų storio vamzdžio sienelės šiuo atveju naudojama vos 0.8 mm.
Sutaupyti aštuoni kilogramai svorio bei malonesnė ausiai V8 variklio melodija. Verta 11 tūkst.?