Anksčiau jau rašėme apie tai, jog gamintojai užsimena apie dyzelinu varomą BMW M5. Tačiau šiandien angliškasis „Autocar“ pranešė, kad dyzelinis trijų turbinų variklis jau yra bandomas BMW X6 M modelyje.
BMW rinkodaros vadovas Brianas Wattsas patvirtina apie revoliucinį M5: „Taip, mes rimtai mąstome apie dyzeliniu kuru varomą BMW M5 – mūsų kuriamas variklis su trimis turbinomis turi daug potencialo“.
Turi ar neturi, tačiau jau dabartiniai jo parametrai stebina: trijų litrų šešių cilindrų eilėje motoras turės nuo 500 iki 550 AG ir 880 Nm! Gal ir gerai, kad šis modelis planuojamas su keturių varomų ratų transmisija – kitu atveju padangų pardavėjai trintų rankas iš pasitenkinimo. Galinių padangų protektorius, varikliui turint beveik keturženklį sukimo momentą, nyktų greičiau nei alus baruose per krepšinio čempionatą.
Tačiau šiame tekste minimą BMW reikėtų vadinti ne M5: B.Wattsas teigia, kad kol kas galvojama apie BMW 550dXM pavadinimą. „d“ – dėl dyzelinio variklio, „X“ – dėl visų varančių ratų transmisijos. Tačiau kodėl 550, o ne 530, kaip priklausytų pagal variklio kubatūrą, BMW rinkodaros vadovas neatskleidė. Nors žinant, kad dabartinis trijų litrų dvi turbinas turintis motoras penktosios serijos modeliuose vadinamas 535d, naujasis pavadinimas atrodo logiškas.
Ateityje planuojama šį revoliucinį variklį montuoti ir į X5 bei septintosios serijos modelius.
Įdomu, kada abu modeliai bus išbandyti kokioje nors trasoje, pavyzdžiui, Niurburgringe. „Paprastas“ M5 turi 560 AG ir 680 Nm. Ir tik du varomus ratus.